Garantia produselor
Pentru
toate produsele vandute si livrate de noi beneficiezi de certificate de
garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale
producatorilor / furnizorilor.
Produse
cu certificat de garantie emis de producator
Pentru o
parte dintre produsele vandute de noi vei primi certificat de garantie emis de
producator sau distributor in format tiparit. Acesta poate fii gasit in cutia
produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Pastreaza certificatul ca sa poti
beneficia de garantie, daca va fi nevoie.
Daca
produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de
reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele
specificate in certificat. Trebuie doar sa duci produsul defectat la cel mai apropiat
centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga
responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Conditiile
de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite
in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.
Produse
cu certificat de garantie emis de InterLink
Orice
produs trimis in service trebuie sa fie insotit de: ambalajul original,
accesoriile cu care a fost livrat, copie a certificatului de garantie si/sau o
copie a facturii.
Pe spatele
copiei gantiei vor fi mentionate datele de contact ale clientului (Nume,
Prenume, Adresa si Numar de telefon), cat si motivul trimiterii produsului in
service.
Termenul
de rezolvare al unei garantii poate varia de la 1 pana la 15 zile lucratoare.
Furnizorul
isi rezerva dreptul de a refuza primirea produselor in service, in cazul in
care acestea se afla in unul sau mai multe din urmatoarele cazuri:
-
neprezentarea certificatului de garantie din diverse motive (pierdere,
instrainare e.t.c.);
-
prezentarea produsului la intrarea in service fara a fi insotit de un document
in care este specificat defectul reclamat si datele de contact ale
beneficiarului;
- lipsa
unuia din accesoriile cu care a fost livrat produsul;
-
deteriorarea sau lipsa etichetelor sau sigiliilor produsului;
-
produsul a suferit modificari sau reparatii de catre persoane neautorizate;
-
produsul a fost deteriorat datorita manipularii necorespunzatoare.
Exceptii
ce nu constituie obiectul garantiei:
- firma
nu are obligatia de a repara, reinstala sau restaura softurile si programele
preinstalate;
-
produsele tip consumabile
-
produse ce au suferit deteriorari sau modificari in mod voit sau in urma
neatentiei beneficiarului
-
produse avariate in urma unor calamitati naturale sau accidente
-
produsele ce au suferit deteriorari de soft in urma neatentiei utilizatorului
Atentie!
Daca nu
ai primit certificatul de garantie pe email sau tiparit te rugam sa ne anunti
in cel mult 72 ore de la primirea produsului.